Reklamace a vrácení zboží
Níže uvádíme stručný přehled informací týkajících se reklamace a odstoupení od smlouvy. Kompletní podmínky naleznete v našich Obchodních podmínkách.
Reklamace
Přišla vám poškozená zásilka, nekompletní objednávka nebo je s výrobky cokoliv v nepořádku? To nás mrzí, ale slibujeme, že to napravíme. Jak byste měli postupovat?
Ať už je důvod jakýkoliv, kontaktujte nás prosím na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz. Váš případ se tak dostane nejkratší cestou do správných rukou a my tak budeme moct Vaši situaci co nejdříve vyřešit.
Níže se dozvíte, jaké informace od Vás budeme v konkrétních případech potřebovat. Pro usnadnění a urychlení komunikace nezapomeňte uvést také telefonní číslo, na kterém Vás můžeme kontaktovat.
Dopravce doručil poškozenou zásilku?
Za zboží během dopravy zodpovídá přepravce. Proto doporučujeme prohlédnout zásilku před převzetím a v případě pochybností si vyžádejte od přepravce zápis o škodě, který je povinen vystavit, je-li zásilka na první pohled poškozená, otevřená nebo jinak znehodnocená. Bez zápisu o škodě nelze zásilku reklamovat u dopravce. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží opravdu poškozeno, kontaktujte nás.
Zjistili jste poškození nebo nekompletnost zboží po otevření zásilky?
Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zásilky zkontrolovat její obsah a objednané zboží. Zjevné vady zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) je kupující povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad zboží a nekompletnost dodávky (rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím) nemohou být prodávajícím ani přepravcem uznány.
Pro uznání reklamace poškození je důležitá detailní fotodokumentace obalu zásilky a poškozeného zboží. Pro vyřízení reklamace nám do 24 hodin od převzetí zásilky zašlete následující fotodokumentaci:
- vyfoťte přepravní obal ze všech stran včetně štítků a detailně místo poškození,
- vyfoťte výplň uvnitř balení a detailně místo, kde došlo k poškození zboží,
- vyfoťte poškozené zboží ze všech stran a detailně místo poškození.
Jiné důvody nebo závady na zboží?
Pokud je s produktem cokoli v nepořádku, kontaktujte nás pro podání reklamace. Dovolujeme si Vás upozornit, že alergická reakce na produkt, nevyhovující složení či nevyhovující parfemace nezle považovat za vadu. Odstíny výrobků, které ukazujeme na e-shopu, mohou být odlišné v závislosti na nastavení světelných podmínek monitoru. To však není důvod k reklamaci zboží.
Zajímá Vás více reklamační proces? Přečtěte si náš Reklamační řád.
Vrácení zboží
Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?
Zboží můžete vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty. Výjimkou je zboží, které:
- bylo přizpůsobeno či vyrobeno dle Vašich požadavků;
- podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání;
- bylo dodáno v uzavřeném obalu, a které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
V případě našeho sortimentu se to týká všech kosmetických výrobků, které přicházejí do přímého styku s povrchem těla, a u kterého nemůžeme po vyjmutí z obalu garantovat zachování hygieny dalším zákazníkům. Nejsou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, jedná se již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku, pro svůj charakter vrátit.
Dovolujeme si Vás také upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?
- Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz, na který nám zašlete formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Jakmile odstoupíte od smlouvy, musíte nám zboží vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od samotného odstoupení od smlouvy, společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy a fakturou na adresu BePure s.r.o., Stupkova 952/18, 77900 Olomouc. Zboží vracíte na své náklady, které vám nebudou proplaceny. Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata!
- Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Rovněž máte právo na vrácení peněz vynaložených na dodání zboží při jeho objednávce, pouze však do výše rovnající se nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží na bohocosmetics.cz.
Co když byly součástí zboží dárky?
Pokud jste zároveň v souvislosti s nákupem zboží obdrželi od nás dárky, a využili jste možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, musíte nám rovněž se zbožím vrátit i poskytnuté dárky.