Reklamační řád
Oznámení reklamace prodávajícímu
Snažíme se eliminovat uhlíkovou stopu, proto nás prosím vždy nejprve kontaktujte na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz, abychom mohli posoudit, jestli lze reklamaci vyřešit na dálku (často postačí fotodokumentace) a není tedy nutné zboží balit a zasílat zpět k nám. Váš případ individuálně posoudíme a společně nalezneme nejlepší řešení.
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Při uplatnění reklamace je kupující povinen sdělit prodávajícímu náležitosti nezbytné pro vyřízení reklamace (viz reklamační formulář).
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshop@bohocosmetics.cz
- poštou (bez dobírky) na adresu provozovatele
a nedohodne-li se s prodávajícím jinak, zaslat následně reklamované zboží prodejci bez dobírky na adresu provozovatele: BePure s.r.o., Stupkova 952/18, 77900 Olomouc.
Povinnosti prodávajícího
Prodejce zašle kupujícímu e-mailem nebo poštou do 3 pracovních dnů od přijetí reklamace potvrzení o přijetí reklamace. O průběhu reklamace se může kupující informovat na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím e-mailového vyrozumění - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Reklamace uplatněná v záruční době
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním,
- jedná-li se o alergickou reakci, nebo jiné zdravotní potíže, nelze uznat vadu výrobku, jelikož se jedná o individuální reakci na určitou složku v daném produktu.
Reklamace a náklady na dopravu
V případě reklamace hradí prodejce minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud si kupující zvolí např. dražší kurýrní službu oproti běžné poště nebo jiné nejlevnější variantě, vrací prodejce pouze částku odpovídající ceně nejlevnější dopravy, kterou měl v době odesílání kupující na výběr napříč všemi dopravními společnostmi. Pro usnadnění procesu zaslání zboží zpět nás prosím vždy nejprve kontaktujte na e-mailu eshop@bohocosmetics.cz, abychom mohli posoudit, jestli lze reklamaci vyřešit bez nutnosti zasílání zboží zpět k nám.